Tuesday 29 March 2016

SNORKELING DI PULAU PERHENTIAN, REDANG & LANG TENGAH

"GET TRIPLE EXPERIENCE"

Jangan lepaskan untuk merembut peluang yang terhebat ini dengan harga yang berbaloi2... jom sama2 kita terokai keindahan marin di Pulau Perhentian, Redang dan juga Lang Tengah. Pulau Perhentian dikelilingi hutan yang bersih, pepohon yang melambai, pasir pantai yang memutih dan air laut yang membiru.

Pulau Redang juga merupakan pulau yang tercantik di Terengganu yang menawarkan air laut sejernih kristal dan banyak tempat menyelam untuk keseronokan anda. air di sini kaya dengan hidupan marin..pada waktu tengahari apabila cahaya matahari menyinari laut, terumbu karang yang cantik, dan ikan dapat dilihat. Salah satu pantai yang paling cantik di pulau ini ialah Pasir Panjang. Pasirnya putih dan airnya jernih, dengan batu karang dan ikan terdapat hanya beberapa meter dari tepi pantai. Antara kemudahan di pulau ini ialah kegiatan snorkeling.

Pulau Lang Tengah ialah sebuah pulau kecil yang terletak di antara Pulau Perhentian Island dan Pulau Redang. Apa pula tarikan kepada pulau kecil yang tenang ini? Sudah tentu kawasan laut terbaik untuk snorkeling di Malaysia!

Snorkeling di Pulau Perhentian
Snorkeling di Pulau Redang
Snorkeling di Pulau Lang Tengah

" WE PLAN IT, YOU BOOK IT"


Our Good Customer Service- Call Now!!
Tel : 09-690 4918
Ws : 011-2371 9707/ 017-9715 386
Email : dnamieleisure@gmail.com

IKUTI KAMI DI: Facebook,Instagram,Twitter




No comments: