Sunday 20 December 2020

CORAL VIEW ISLAND RESORT SPECIAL EARLY BIRD PROMOTION 2021

 #EARLY_BIRD_PROMOTION_2021

Resort: Coral View Island Resort (CVIR)
Lokasi: Pulau Perhentian Besar

Coral View Island Resort antara resort terletak di Pulau Perhentian Besar (perbezaan antara Pulau Perhentian Kecil dan Besar) untuk info lebih lanjut. Pada pandangan kami lokasi Coral View Island Resort ini sangat strategi, kerana ia mempunyai dua pemandangan yang berbeza iaitu

1. Sesi kiri, pemandanganlaut dan Kampung Nelayan, Perhentian Kecil.
2. Sesi kanan, pemandangan laut dan Perhentian Island Resort, Perhentian Besar.

So anda boleh menikmati dua pemandangan yang berbeza dimana pada sebelah petang anda boleh menyaksikan matahari turun "Sunset View" ๐Ÿ– di sesi kiri resort dan ia bergantung pada keadaan cuaca semasa. Selain itu, jika anda menginap di CVIR ini ia sangat dekat untuk menaiki "Water Taxi" ke Kampung Nelayan dan Long Beach.


Sunset View From CVIR

Selain pengunjung luar Coral View Island Resort menjadi pilihan kepada pengunjung tempatan kerana ia mempunyai 15 jenis bilik yang berbeza, disini anda pilih untuk samada ingin bilik biasa, sederhana mewah dan exsklusif dengan kolam renang mini (Private) di luar bilik. Jika anda nak tahu CVIR merupakan satu-satunya resort yang pertama menyediakan "Private Pool" serta pemandagan laut di luar bilik (bergantung pada jenis bilik sahaja) dengan harga tidak mahal dan tidak murah..heheheh

Oleh itu, CVIR ini amat sesuai lah untuk semua golongan terutamanya "Family Vacation" ๐Ÿ‘ชyang datang bercuti bersama anak- anak kerana anda boleh memilih bilik yang ada "Private Pool". Jika bilik "Private Pool" penuh anda tidak perlu risau sebab di CVIR turut menyediakan kolam senang awan "Public Swimming Pool" ๐ŸŠdengan pemandangan laut untuk para pengunjung yang menginap disini.



Perhentian Island

Selain itu, tidak sah jika datang ke pulau anda tidak merasai pengalaman mandi pantai kan? okay jika menginap di CVIR anda boleh mandi pantai di Perhentian Island Resort yang bersebelahan dengan CVIR cumanya anda perlu menaiki tangga untuk ke PIR. Kenapa mandi pantai di PIR tak di CVIR ini kerana di PIR mempunyai pasir tidak berbatu manakala di CVIR agak berbatu.

Perhentian Island Resort
Perhentian Island Resort

Dapatkan maklumat penuh berkenaan pakej Coral View Island Resort ini dengan #teamdnamie. Team Kami akan membantu merealisasi percutian anda lebih berbaloi dan jimat!!

JANGAN JANGAN JANGAN lupa kepada siapa yang membuat TEMPAHAN sempena promosi "Early Bird 2021" ini anda akan dapat 1 trip secara PERCUMA ke Long Beach..betullllllll

Tak lupa juga pihak kami sentiasa menawarkan pelbagai item secara percuma seperti T-Shirt ๐Ÿ‘•, macam biasa setiap tahun DNAMIE akan keluarkan NEW DESIGN. Nantikan announcment kami untuk new design 2021 Jangan ketinggalan kepada pelanggan tetap kami yang dan buat koleksi T-shirt DNAMIE sebelum ini.

Coral View Island Resort - Pulau Perhentian
Coral View Island Resort - Pulau Perhentian

Perhentian Island

Perhentian Island

Perhentian Island

Hubungi kami sekarang! kerana Promosi sah sehingga 30 January 2021 sahaja‼️

No comments: