Tuesday 22 December 2020

PULAU PERHENTIAN SPECIAL EARLY BIRD PROMOTION 2021- COCOHUT RESORT LONG BEACH

 #EARLY_BIRD_PROMOTION_2021

Resort : Cocohut Resort Long Beach
Lokasi: Long Beach, Pulau Perhentian Kecil

Cocohut Resort Long Beach terletak di Long Beach, Pulau Perhentian Kecil. Dimana Long Beach merupakan area yang meriah dengan pelbagai aktiviti siang dan malam. Dikatakan area yang "happening" dan "havoc" di Pulau Perhentian bagi para pengunjung yang datang menginap disini. Pada sebelah malam anda boleh menyaksikan pertunjukkan api (Fire Show)🔥 secara percuma dan berbayar (jika anda duduk dimeja) secara live daripada budak-budak pantai (Beach Boy) yang sentiasa membuat anda semua kagum dengan kelincahan semasa bermain api. Manakala pada sebelah siang pulau, anda boleh melakukan aktiviti 🥾 "Hiking Windmill" yang terletak di Long Beach dengan mengambil masa lebih kurang 20-30 minit dari pantai ke puncak tetapi ia bergantung pada anda sendiri la...jika laju mungkin ia ambil masa yg lagi singkat.

Selain dari Hiking Windmill anda juga boleh melakukan aktiviti berkayak "Transparent" di Long Beach jika TEMPAH PAKEJ DENGAN DNAMIE dengan tempah pakej kami anda diberi untuk merasai pengalaman menaiki kayak transparent secara PERCUMA sahaja 👇🛶...Sangat rugi kalau tak Grab Pakej DNAMIE.

Dnamie Kayak Transparent

Dnamie Kayak Transparent


Anda juga boleh lepak santai di pantai sambil perkena minuman kegemaran anda di cafe-cafe yang banyak di Long Beach bersama teman-teman percutian anda. Anda boleh cuba air kepala, ABC dan lain-lain sambil melihat keindahan serta menikmati suasana pantai Long Beach.

Owh yer, lupa nak bagitahu Cocohut Resort ini berada di atas bukit dan perlu mendaki dua ke tiga minit untuk sampai ke receptionist resort. Apabila anda sampai akan nampak pemandangan laut yang menarik apabila berada di kawasan resort.

Perlu diingatkan juga Cocohut Resort agak tidak sesuai bagi golongan yang berusia, warga emas atau kesihatan yang tidak stabil kerana perjalanan dari jeti ke resort mengambil masa antara lima ke sepuluh minit.

Note: Kebanyakan resort di Perhentian kecil tidak sesuai untuk golongan berusia kerana lokasi yang jauh dari jeti dan pantai..tapi ia bergantung pada pilihan anda .

Dapatkan maklumat penuh berkenaan pakej #cocohutlongbeach dengan #teamdnamie . Team Kami akan membantu merealisasi percutian anda lebih berbaloi dan jimat!!

So so so APA TUNGGU LAGI, tempah sekarang sebelum slot promosi early bird akan tamat. kerana ia hanya terhad untuk 50 unit bilik sahaja 💥

Tak lupa juga pihak kami sentiasa menawarkan pelbagai item secara percuma seperti T-Shirt 👕, macam biasa setiap tahun DNAMIE akan keluarkan NEW DESIGN. Nantikan announcment kami untuk new design 2021 Jangan ketinggalan kepada pelanggan tetap kami yang dan buat koleksi T-shirt DNAMIE sebelum ini.


COCOHUT RESORT LONG BEACH


COCOHUT RESORT DELUXE CHALET


COCOHUT RESORT DELUXE CHALET

COCOHUT RESORT STANDARD CHALET

COCOHUT RESORT STANDARD CHALET




Hubungi kami sekarang! Promosi sah sehingga 30 January 2021 sahaja‼️

.




No comments: